ZeptejSeFilipa

Živá videa na Facebooku (host Lukáš Soušek, Pravda o holkách) - ZeptejSeFilipa (86. díl)

Živá videa na Facebooku táhnou nejvíce pozornosti a zapojují uživatele nejlépe ze všech typů příspěvků na Facebooku. V dnešní SHOW jsem provedl...

Vypnutí a zapnutí hodnocení u Facebook stránky - Minutovky (66. díl)

Hodnocení u Facebook stránky lze skrýt (vypnout) a zobrazit (zapnout) pro uživatele, aby ji mohli hodnotit. V určité fázi projektu budete chtít,...

Konec telemarketingu - ZeptejSeFilipa (SPECIÁL)

Jde vůbec vyhrát válku s telemarketingem? Ano jde. Stačí použít tento jeden trik ve videu! Obtěžují vás nabídky, které vám chodí na mobil?...

Jak přidat významnou událost na Facebook stránku - Minutovky (65. díl)

Jak přidat významnou událost na Facebook stránku? V záložce informace můžete najít např. na mé stránce...

Spropitné v různých zemích světa - ZeptejSeFilipa (85. díl)

Spropitné se v různých zemích liší a někde jej vůbec nebudou chtít. Když dáte příliš malé spropitné, můžete obsluhu i urazit. Zaměřil jsem se na...

Kdo rozhoduje o nákupu v domácnosti - Minutovky (64. díl)

Ovlivnění nákupního rozhodnutí jde tak daleko jak jen může. I do vaší rodiny. V rodině se běžně o nákupech rozhoduje po oboustranné diskuzi. Někdy...

Jak správně plánovat kampaně - Channel Neutral Planning - Minutovky (63. díl)

Chcete zjistit, jak správně plánovat kampaně? Zapomeňte na to, čím ji budete realizovat a zaměřte se nejdříve na svůj Cíl. Co kampaní chcete...

Klíčová slova která vydělají miliony - ZeptejSeFilipa (84. díl)

Klíčová slova jsou aktuálním prostředkem k získání požadovaných dat z vyhledávačů. Marketéři a SEO odborníci se zabývají analýzou těchto klíčových...

Dvojnásobný deadline - Minutovky (62. díl)

Deadline je nejzazší termín, do kterého má být něco zhotoveno. Často se stane, že se vše těsně dodělává, aby se termín splnil. Programátoři...

Marketing message v reklamním spotu - Minutovky (61. díl)

Marketingová message, neboli "Take Out" je označení pro dojem, který má reklamní akce zanechat v cílové skupině, pro kterou je určena. Je to jedna...

Marketingový a grafický rozbor billboardů 2/2 - ZeptejSeFilipa (83. díl)

V dnešním druhém dílu speciálu o billboardech se podíváme na další vykutálené plochy v Brně u výstaviště. Překvapí vás téměř neviditelný...

Když rychlost je lepší než dokonalost - Minutovky (60. díl)

Rychlost je lepší než dokonalost ve chvíli, kdy je zbytečné dělat věci super-dokonale, aby fungovali. Bude to fungovat i bez toho, aniž by tam byla...

Marketing na zastávce - Minutovky (59. díl)

Dnešní Minutovka je o zamyšlení, kdy dát někomu reklamní letáček, nebo ho oslovit. Zkuste se zamyslet nad místy, kde lidé čekají, kdy jsou v klidu...

Marketingový a grafický rozbor billboardů 1/2 - ZeptejSeFilipa (82. díl)

Marketingový a grafický rozbor billboardů mě lákal už od prvního natáčení venku. Dnes vychází díl, kdy svůj plán plním a rozebereme si rovnou 4...

Komerční síla loga v patičce plakátu - Minutovky (58. díl)

Komerční síla loga v patičce plakátu je zjevně docela malou službou, výměnou za vaši reklamu na akci. Když už se lidé dívají na plakát, zjistí...

Kritické místo důvěryhodnosti webu - Minutovky (57. díl)

Dnešní téma je o jednom z faktorů důvěryhodnosti na webu. Kritické místo je sekce kontakty. Když pomineme všechny další stránky, které jsou také...

Brno město slev - ZeptejSeFilipa (81. díl)

V dnešním speciálu jsme se vydal do města Brna, abych se podíval do výloh, a prodejen, jaké marketingové strategie obchodníci používají. ▼ Zaměřil...

Jak vyměnit odkazy mezi weby - Minutovky (56. díl)

Výměna odkazů je pradávná strategie pro posílení pozice ve vyhledávačích. Dříve stačilo mít na stránce hodně odkazů s propojenými weby a nasypaná...

Maskování obsahu na webu Cloaking - Minutovky (55. díl)

Cloaking je podsouvání vyhledávacímu robotovi obsah, který vaši návštěvníci na stránce nevidí. Lze to provést úpravou HTTP headeru, nebo pomocí...

PEST analýza při které neusneš - ZeptejSeFilipa (80. díl)

PEST analýza je jedna z nejvíce rozsáhlých analýz. PEST zkratka nám napovídá, které vlivy budeme zkoumat: ▼ ➜ P - politické vlivy ➜ E - ekonomické...

Když je k mání AB testování - Minutovky (54. díl)

AB testování je praktická metoda, které sleduje jaký výkon má stránka A oproti stránce B. AB testování stránek můžeme vidět často v PPC kampaních,...

Co to je retence - Minutovky (53. díl)

Retence znamená podržení, zadržení, zadržování, schopnost zapamatovat si něco, udržet v paměti, zachování, uchování. V marketingu se o retenci...

SWOT analýza rychlého nasazení - ZeptejSeFilipa (79. díl)

SWOT analýza je jedna z nejznámějších analýz v marketingu. Jednotlivá písmena označují části, kterým se během analýzy budete věnovat. ▼ ➜ 2:14...

Zpracování osobních údajů - Minutovky (52. díl)

Zpracování osobních údajů je způsob nakládání s citlivými daty. ▼ Do zpracování osobních údajů řadíme jakékoliv operace s osobními údaji. Jedná se...

Věta, kterou si zakažte - Minutovky (51. díl)

Spousta lidí používá špatné otázky, když něčeho chtějí dosáhnout. Ať se jedná o schůzku, pozvánku, nebo obchodní nabídku, věty, které vybízí k...

Jak probíhá živnostenská kontrola u lidí na volné noze - ZeptejSeFilipa (78. díl)

Kontrola z živnostenského úřadu přišla i na mě. V tomto dílu jsem pro vás shrnul, na co se kontrola zaměřuje v případě člověka na volné noze, tedy...

Media Channel Cross Effects - Minutovky (50. díl)

Media Channel Cross Effects je způsob ovlivnění reklamy v jednom médiu podobnou reklamou v jiném médiu. V praxi to funguje tak, že v televizi,...

Co je živnost volná - Minutovky (49. díl)

Živnost volná je multiprofesní živnost. Sdružuje činnosti, které nevyžadují prokazování odborné ani jiné způsobilosti, stačí splňovat jen všeobecné...

Analýza Facebook stránky pro podnikatele - ESHOP ZeptejSeFilipa

Jedná se o report všech zásadních metrik o výkonu vaší stránky, o vašich fanoušcích a příspěvcích, které jsou nad rámec běžně dostupných statistik...

Sádrový trpaslík na pracovním pohovoru - ZeptejSeFilipa (77. díl)

Pracovní pohovor může mít i dost neobvyklý průběh. Závěrem totiž můžete dostat hodně zvláštní otázku, na kterou nemusíte být vůbec připraveni a...

Náhodné video